Hírek
2015. Február 19. 12:38, csütörtök |
Belföld
Forrás: Könyvkultúra Magazin/Gergely András
Nemcsak Isten küldhet tízparancsolatot
Persze Mózesnek csak Ő. A „tízparancsolat szekuláris alternatívája” versenyt elindító Lex Bayer és John Figdor mégsem szerettek volna ebből a – bizonyosan óriási – élményből kimaradni, így kitalálták valami eredetit.
Új csatornákat akartak nyitni az emberek között azzal, hogy megmutatják, hogy egy magát ateistának valló ember is képes lehet etikusan, végső soron komoly szabályok szerint élni az életét. Így felhívást tettek közzé, hogy aki tud, küldjön be olyan szabályokat, amikben röviden leírják „az élet értelmét”.
Az ötletadók
Lex Bayer és John Figdor könyve, az Ateista elme, humanista szív (Atheist mind, humanist heart) a tavalyi év végén debütált a könyvesboltokban. Ebben remekül mutatják be, hogy bárki képes lehet a vallás és Isten segítsége nélkül is a boldog, etikus életre, illetve a mások tiszteletben tartására is, pusztán az ésszerűség ösvényén haladva. Folytatás…
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink